Rada města po projednání:
17/321.1 program schůze rady města
17/322.1 uzavřít dodatek č. 3 ke smlouvě o dílo s firmou STRABAG a.s., odštěpný závod Ostrava, oblast Jih, Ostrava –Svinov, Polanecká 827 na „Úpravu povrchu ulice Kotkovy“ takto: cena za zhotovení předmětu díla se upravuje z původní částky 3.265.855,12 Kč bez DPH na 3.258.089,81 Kč bez DPH
17/323.1 rozhodla,
• že součástí zadávací dokumentace bude i vybavení interiéru a nábytek (stoly a židle) a varianta částečného provozu
• zahájit zadávací řízení veřejné zakázky přestože na realizaci není zajištěno finanční krytí veřejné zakázky
17/323.2 schvaluje
• realizační projektovou dokumentaci „ Stavební úpravy Sokolovny – Klimkovice“ vypracovanou Ing. arch. Thanasisem Kotupasem, Slavíkova 4404, 708 00 Ostrava, IČ 124 68169
• text výzvy vypracovaný společností KAZUIST, spol. s r.o. k zakázce malého rozsahu zadávané v souladu se Směrnici města Klimkovic č. 4/2014 o evidenci veřejných zakázek a postupu při zadávání veřejných zakázek malého rozsahu „Rekonstrukce Sokolovny Klimkovice“ včetně lhůty pro podání nabídek
• seznam obeslaných dodavatelů a) pro 1. část (stavební práce): 1) ALL & ING, s.r.o., Fričova 262/6, 709 00, Ostrava - Nová Ves, IČ 25898566 2) Atrio stavby s.r.o., Klimkovice, Palackého 335, PSČ 74283, IČ 29449570 3) Atrium reality a.s., U Zahrádek 94, 742 83 Klimkovice, IČ: 259 07 450 4) Axiom line spol. s r.o., K Turkovu 3249/2, 723 00, Ostrava – Martinov, IČ 25840720 5) K plus Q STAVEBNÍ s. r. o. , Těšínská 1100/50a, Bludovice, 736 01 Havířov, IĆ 25397460 b) pro 2. část (dodávka vybavení): 1) FORM, spol. s r.o., Poručíka Hoši 512/2A, 747 11 Kozmice u Hlučína, IČ: 43964532 2) TON a.s., Michaela Thoneta 148, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, IČ: 49970585 3) Tomáš Bajgar, Osvobození 751, 742 83, Klimkovice, IČO: 68323565 4) Sedia Prokop & Chodura s.r.o., Dukelská 1, 743 01 Bílovec, IČ: 24152463 5) Jiří Tauer, Maďarská 1463/11, 708 00, Ostrava – Poruba, IČO: 73892734
• způsob hodnocení - výběrovou komisí a hodnotící kritérium - nejnižší nabídková cena
17/323.3 jmenuje
výběrovou komisi pro hodnocení podaných nabídek ve výběrovém řízení , která provede ve stanoveném termínu rovněž otevření obálek s nabídkami, posouzení kvalifikace uchazečů a posouzení nabídek z hlediska splnění požadavků zadavatele , a to ve složení:
členové komise: Ing. Zdeněk Husťák, starosta, Ing. Václav Šimíček, vedoucí HTO, Bohumír Kaštovský, Ing. Petr Jiříček, Milan Glomb, Sylva Homolová, Ing. Petr Večerka náhradníci: Ing. Jakub Unucka, místostarosta, Ing. Renáta Jančová, Ing. Jiří Krejčí, Ing. Šárka Kozubová, Jiří Seidler, Petr Bílý, Ing. Taťjana Urbánková
Ing. Zdeněk Husťák, starosta
Ing. Jakub Unucka, MBA, místostarosta